- Dlaczego Chaos zawsze wygrywa z Porządkiem?
- Ponieważ jest lepiej zorganizowany.

/Terry Pratchett/

poniedziałek, 23 września 2013

"Great Voices Sing John Denver" - must have w tym sezonie!

Na Święta rodzice najczęściej pytaj mnie, czy jest coś czego bardzo chcę. I zawsze musiałam się zastanowić, aż w końcu wychodziło na to, że cokolwiek mi kupią z mojej Niespodzianki to będę szczęśliwa. W tym roku będę mogła powiedzieć z całą mocą: pragnę tej płyty! Chcę jej! Terazzarazjużnatychmiast! Pragnienie jej posiadania jest tak silne, że chyba wejdę na wyżyny swoich umiejętności płatności elektronicznych i zamówię ją sobie na amerykańskim Amazonie (przez Empik pewnie za samo sprowadzenie zapłaciłabym dwa razy tyle ile wynosi cena samej płyty :P). Moja wewnętrzna bogini fika potrójne koziołki i salta (tak, tak, nie mogłam się powstrzymać :P).

Co w tej płycie jest takiego cudownego? Wszystko! Połączenie pięknych głosów i piosenek Johna Denvera daje nam produkt idealny. Jestem bardzo zachwycona. I idę na odwyk od ciągłego puszczania poniższego wideo, bo za każdym razem zapiera mi dech w piersiach, co jeszcze będzie groziło niedotlenieniem :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz