- Dlaczego Chaos zawsze wygrywa z Porządkiem?
- Ponieważ jest lepiej zorganizowany.

/Terry Pratchett/

sobota, 19 stycznia 2013

Return of the girl i ciekawostka

Zbliża się sesja egzaminacyjna, więc to świetny pomysł, żeby się przypomnieć :P

CIEKAWOSTKA!

19 stycznia 1853 roku w Teatro Apollo w Rzymie odbyła się premiera opery Trubadur Giuseppe Verdiego.

Moim ulubionym zarejestrowanym na płycie DVD nagraniem jest to z Jose Cura jako Trubadurem i Dmitrim Hvorostowskim jako Hrabią di Luna. W obu panach jestem beznadziejnie zakochana od dawna, należą do mojej ścisłej czołówki śpiewaków operowych, których będę kochała forever and ever.


Oprócz tego przypominam, że nagrania niektórych Operowych Niedziel z RMF Classic (a dokładnie tych, o których sobie przypomnę) znajdziecie na moim profilu na MixCloud. Wrzuciłam już tam nagranie "Verbum Nobile" z ostatniej niedzieli, jutro też na pewno będę nagrywała (w końcu jutro Juan Diego Florez, heloooł! :P)

Do usłyszenia niebawem (gdyby mi się chciało tak, jak mi się nie chce ...)

1 komentarz: