- Dlaczego Chaos zawsze wygrywa z Porządkiem?
- Ponieważ jest lepiej zorganizowany.

/Terry Pratchett/

niedziela, 10 marca 2013

Zmiany, zmiany ...

Po pierwsze primo: informacje o audycjach operowych będą pojawiały się na Twitterze, a nie jak dotychczas w osobnej notce na blogu. Możecie to śledzić po prawej stronie menu w boxie.

Po drugie pirmo: postanowiłam zmusić się do dokończenia recenzji i przemyśleń. Mam zaczęte z 5 różnych tematów, niektóre są już nieaktualne trochę, ale może jak to jakoś ogarnę to da się coś z tego sklecić. Postaram się jeszcze coś w tym miesiącu (haha) wrzucić i obiecuję, że recenzje płyt będę wrzucała częściej. Jak już chyba kiedyś pisałam: mam dużo pomysłów, ale jestem też okropnie leniwa.

Jose Cura nadal w formie/źródło: oficjalny profil na Facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz