- Dlaczego Chaos zawsze wygrywa z Porządkiem?
- Ponieważ jest lepiej zorganizowany.

/Terry Pratchett/

piątek, 14 października 2011

MUSICA DA CAMERA, MUSICA DA CHIESA ... czyli Magdalena Kožená w Krakowie


Informacje ze strony Filharmoni Krakowskiej

"Inauguracja cyklu

Collegium 1704 - Praska Orkiestra Barokowa
Andrea Marcon – dyrygent, klawesyn
Magdalena Kožená – mezzosopran
Anna Fusek – flet
Györgyi Farkas – fagot


repertuar:
Antonio Vivaldi – Sinfonia C-dur na smyczki i basso continuo RV 111a
Georg Friedrich Haendel – With Darkness Deep /Theodora/
Antonio Vivaldi – Koncert F-dur na fagot, smyczki i basso continuo RV 488
Antonio Vivaldi – Ho il cor già lacero /Griselda/
Antonio Vivaldi – Gelido in ogni vena /Farnace/
Antonio Vivaldi – Concerto per archi in re minore RV 127
Georg Friedrich Haendel – Oh, had I Jubals’ lyre /Joshua/
Georg Friedrich Haendel – Scherza infida /Ariodante/
Antonio Vivaldi – Koncert C-dur RV 443
Georg Friedrich Haendel – Where Shall I Fly /Hercules/

Bezpośrednio po koncercie Magdalena Kožená spotka się z melomanami w Sali Złotej FK.
Spotkanie ma charakter zamknięty - dla posiadaczy biletów VIP."

 Niestety w tym miesiącu moje finanse powiedziały kategoryczne i zdecydowane "niet" wszelkim ekscesom (mój stan konta zawsze mówi po rosyjsku, nie wiem czemu, może ma to coś wspólnego z wódką). Dlatego mogę się obejść smakiem, ale mam nadzieję na jakąś transmisję, zdjęcia, filmy, wywiady, cokolwiek co mogłoby chociaż w pewnej mierze ukoić mój smutek (albo wbić nóż w serce, że mnie tam nie było - co i tak się teraz dzieje).

Why world is so cruel?! Tylko goła pensja i nic więcej, a taką miałam nadzieję ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz